Bezorging

Zodra wij uw bestelling en de betaling hebben ontvangen wordt uw bestelling verwerkt en zo spoedig mogelijk op het door u aangegeven adres bezorgd.

De datum waarop uw bestelling zal worden bezorgd hangt echter af van de levertijd die voor het door u gekozen product geldt. Iedere bestelling wordt als één pakket afgeleverd en is dus afhankelijk van de langste levertijd. Indien u de producten die wel direct/sneller leverbaar zijn eerder wilt hebben is het verstandig om de bestelling op te splitsen:


Op voorraad- Het product wordt vrijwel direct geleverd. 
Let op!  Wij hebben helaas geen betaalmogelijkheden op onze afhaal locaties! De artikelen worden voor u klaargezet indien u online heeft besteld en betaald en voor afhalen heeft gekozen. Indien u op goed geluk langskomt, zullen we u moeten teleurstellen.

Geen voorraad- In een uitzonderlijke situatie kan het voorkomen dat een artikel tijdelijk niet geleverd kan worden. Meestal komt de nieuwe voorraad binnen 2 weken weer binnen. Wij zullen contact met u opnemen om de situatie te bespreken en tot een passende oplossing te komen.
 

Bezorgen

Voor het bezorgen van de bestelling op het door u aangegeven adres gebruiken wij de service van zowel PostNL als DPD. Wij maken standaard voor al onze leveringen gebruik van deze reguliere pakketservices. Beide beiden Track & Trace en hebben tevens de laagste bezorgkosten als voordeel. In een gedegen verpakking zullen de producten op het door u aangegeven adres worden bezorgd. Mocht u tijdens de bezorging niet op het afleveradres zijn, dan vindt u een kaartje in uw brievenbus. Meestal probeert men het pakketje 2 maal af te leveren alvorens u nader te berichten.

Afhalen

Voor het afhalen van de bestelling dient de betaling te zijn voldaan. Wij laten u per email weten zodra uw bestelling klaarstaat om afgehaald te worden. Indien u de bestelling nog dezelfde dag wilt afhalen, gebruik dan een van de betaalwijzes die direct online worden afgehandeld (iDeal, Paypal etc.).

 

<< Online Betalen? Service & Retouren >>